خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) مطرح کرد:
 حجت الاسلام یوسفی گفت: امریکا با طرح خاورمیانه جدید ۹تریلیون دلار برای تجزیه کشورها هزینه کرد که با ایستادگی ایران این طرح شکست خورد.
کد خبر: ۹۵۷۶۷۷۴
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام یوسفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) در جمع کارکنان جهاد کشاورزی قزوین ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: آمریکایی ها سه بار از ایران دعوت کردند تا در باره منطقه مذاکره کند، رهبر انقلاب فرمودند؛ ما در هیچ مذاکره ای با محوریت آمریکا شرکت نخواهیم کرد که رایس طرح خاورمیانه جدیدرا مطرح کرد یعنی به دنبال تجزیه کشورهای منطقه بودند.

وی تشریح کرد: آمریکا ۹تریلیون دلار هزینه کردند تا کشورها را تجزیه کنند و امنیت رژیم صهیونیستی و سلطه خودشان را بر کشورهای منطقه تداوم ببخشند اما از آنجا که خواست خدای متعال حکومت مستضعفین بر زمین است تمام هزینه و طرح های استکباری شکست خورد و نتیجه کارها تشکیل جبهه قدرتمند مقاومت در منطقه بود.

حجت الاسلام یوسفی تصریح کرد: تحولات در دنیا و منطقه با سرعت زیاد در حال شکل گیری است و توانستیم انقلاب را به جهانیان صادر کنیم اینکه چرا جمهوری اسلامی به موازات انقلاب پیشرفت نکرده است جای تامل و روشنگری دارد. انقلاب دست اهل و محرم است اما جمهوری اسلامی در برخی مناسب دست نا اهلان و‌ نامحرمان افتاده است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه تشریح کرد: روش های مختلف مانند جاسوسی در رده های تصمیم گیری، تصمیم سازی، امنیتی باعث شده است که ایجاد یاس و نا امیدی کند، برخی جاهلانه خواست دشمن را انجام می دهند برخی ها اگاهانه و با علم به وضعیت جامعه در زمین دشمن و برای دشمن بازی می کنند که رای ندادن هم یک جور رای دادن است .

وی افزود: دشمن برای اینکه مانع شتاب کشور شود با نفوذ و خرابکاری ابتدا نتیجه پروژه ها را به تاخیر می اندازد و افراد غیر متخصص را برای مدیریت ها انتخاب می کنند.

یوسفی در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس در اسفندماه سال جاری گفت: در انتخابات پیش دشمن تمام ظرفیت خویش را به کار گرفته تا مشارکت حداکثری اتفاق نیفتد، به دنبال شناخت واقعی نامزدها باشید و کسانی که میلیاردها تومان هزینه می کنند برای خدمت نیامدند قطعا در مجلس به دنبال خیانت هستند مگر چقدر درآمد در مجلس است که ده ها میلیارد تومان هزینه می شود.

 یوسفی در پایان اظهار داشت:اگر شناخت از اصلح ندارید از معتمدین استفاده کنید تا در میان تایید صلاحیت شدگان بهترین ها را انتخاب کنید. قطعا مجلس ریل گذار کشور است انتخاب نمایندگان باید دقت بیشتری کرد تا قوانین، نظارت، حسابرسی و حساب کشی از عملکرد مسئول به درستی انجام شود.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار